Friday, September 24, 2010

Double.

Mixed media on paperboard.

15 comments:

Dinos-Art said...

Πρωτότυπο και ωραίο.
Καλό βράδυ.

Phivos Nicolaides said...

Εξαιρετική δουλειά, όμορφες ζωγραφιές με καλαισθησία και ευαισθησία. Μπράβο!

Phivos Nicolaides said...

Εξαιρετικά όμορφες ζωγραφιές με καλαισθησία και ευαισθησίες διάχυτες. Μπράβο!

Γιώργος said...

Καλησπέρα, καλώς σας βρήκα..

Μου άρεσαν πολύ οι εικόνες σας..

Έχω κι εγώ blog (με στίχους), ονομάζεται Στιχο-Μυθία και χρησιμοποιώ εικόνες σχετικές κάθε φορά με το θέμα των Ποιημάτων..

Αναρρωτιέμαι, θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω και δικές σας εικόνες;

Εννοείται πως σε περίπτωση που μου δώσετε το ΟΚ θα αναγράφω κάθε φορά την πηγή των εικόνων..

Ευχαριστώ.. και πάλι συγχαρητήρια για την δουλειά σας..

Χρίστος Σιψής said...

@ Dinos-Art
Ευχαριστώ πολύ , αγαπητέ μου. Ευχομαι καλή εβδομάδα.

Χρίστος Σιψής said...

@Phivos Nicolaideς
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε μου. Καλή εβδομάδα.

Χρίστος Σιψής said...

@ Γιώργος, Στιχο-Μυθία
Καλώς όρισες, αγαπητέ μου.

Φυσικά και μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια εικόνα θέλεις.
Η πρότασή σου να "διαλεχθείς" με το έργο μου με τιμά ιδιαίτερα. Οπότε εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω...
Ευχομαι καλή εβδομάδα.

Anonymous said...

I must digg your post therefore more people can look at it, very useful, I had a hard time finding the results searching on the web, thanks.

- Murk

Χρίστος Σιψής said...

@ - Murk:
Thank you very much for your kind words, my dear.

Maria said...

κανετε εξαιρετικη δουλεια!!!!!καλωs σαs βρηκα!!!!
ιδιαιτερα ...καταπληκτικα!!!!

Victoria said...

magnificent is all i can say, i have never seen anything as inspirational as this. its beautiful a must say <3

victoria
http://the-dazed.blogspot.com/

Theodosia said...

Πολύ πρωτότυπη και καλοδουλεμένη δουλειά!

Anonymous said...

το ερωτικο στοιχειο στην τεχνη....παντα θα προσφερει εμπευση

http://issalloslovemelissalli.blogspot.com/

sim only contracts said...

Εξαιρετικά όμορφες ζωγραφιές με καλαισθησία και ευαισθησίες διάχυτες. Μπράβο!

sim only plans said...

a beautiful back....hahaa